В рамках реалізації громадянської кампанії 'Відкриваємо двері дітям' ми оголосили тендер на проведення конкурсу журналістських робіт та на розробку креативної стратегії і створення соціального ролику про шкоду інтернатного виховання
За результатами тендеру ми отримали та розглянули три пропозиції від трьох компаній на створення соціального ролику та три пропозиції від трьох компаній на проведення конкурсу журналістських робіт в рамках адвокаційної кампанії ‘Відкриваємо двері дітям’
Конкурсною комісія уважно проаналізувала всі заявки від учасників тендеру та визначила переможців.
Переможцем конкурсу на вибір розробника соціального ролику в рамках адвокаційної кампанії стала компанія Digital Religion.
Переможцем конкурсу на вибір підрядника з організації проведення конкурсу журналістських робіт став Український Журналістський Фонд.
Дякуємо всім учасникам тендеру!
Інші новини
Підтримувати, посилювати та розширювати: рекомендації громадянського суспільства щодо використання бюджету ЄС
28.03 2018 Європа
Успіхи й прогалини в 2017 році: дані з 16 країн-учасниць Кампанії
14.02 2018 Європа
Використання фондів ЄС та участь громадянського суспільства: нова доповідь щодо впровадження деінституціалізації
19.12 2017 Європа
Зустріч партнерів Кампанії у Валлетті: оцінюючи пройдене та моделюючи майбутнє
13.11 2017 Європа
Прес-ланч у Чернігові: розбираємося у реформі системи захисту дітей
29.09 2017 Україна
Стратегічне планування у Чернігові
26.07 2017 Партнери