Відкриваємо двері дітям



Підсумки тендеру на підтримку інформаційної кампанії

13.08 2014 Україна


В рамках реалізації громадянської кампанії 'Відкриваємо двері дітям' ми оголосили тендер на проведення конкурсу журналістських робіт та на розробку креативної стратегії і створення соціального ролику про шкоду інтернатного виховання

За результатами тендеру ми отримали  та розглянули три пропозиції від трьох компаній на створення соціального ролику та три пропозиції від трьох компаній на проведення конкурсу журналістських робіт в рамках адвокаційної кампанії ‘Відкриваємо двері дітям’

Конкурсною комісія уважно проаналізувала всі заявки від учасників тендеру та визначила переможців.

Переможцем конкурсу на вибір розробника соціального ролику в рамках адвокаційної кампанії стала компанія Digital Religion.

Переможцем конкурсу на вибір підрядника з організації проведення конкурсу журналістських робіт став Український Журналістський Фонд.

Дякуємо всім учасникам тендеру!